Succese Saab

Succese Saab

Saab a realizat un nou record de vânzări în Europa 2006 a fost un an al recordurilor pentru Saab: indicatorii de vânzări din Europa au depăşit rezultatele celui mai bun an de până atunci, 2005. Performanţa de excepţie este exemplificată foarte bine de faptul că nu a existat nici o altă marcă premium din Europa care să realizeze o creştere similară a vânzărilor pe continentul nostru.

în primele 11 luni ale anului 2006 şi-au găsit proprietari 82.133 de Saaburi, faţă de 81.401 bucăţi în întregul an 2005. Aceasta înseamnă o creştere anuală de 11,3%, neegalată de nici un alt concurent european.

Dintre cele zece pieţe majore ale mărcii Saab, vânzările au crescut în fiecare ţară cu excepţia Germaniei: în Suedia cu 27%, în Spania cu 26%, în Italia cu 18%, în Belgia cu 20%, în Olanda cu 27%, în Franţa cu 9%, în Norvegia cu 20%, iar în Elveţia cu 33%. În Marea Britanie, cea mai mare piaţă a mărcii în Europa, vânzările au crescut cu 1%, producând cel mai bun rezultat din ultimii doi ani.

Indicatorii vânzărilor s-au apropiat de valorile maxime şi pe plan global, în Canada şi în Australia s-au înregistrat creşteri de 18, respectiv 10% în primele 11 luni ale anului.

Lansarea cu succes a modelului Saab 9-3 SportCombi a contribuit în mare măsură la avântul luat de vânzări, realizând o creştere de 10% la nivelul Europei, respectiv de 7% la nivel mondial. Desigur, gama 9-5 reînnoită a jucat de asemenea un rol important în succesul mărcii, vânzările acesteia crescând cu 13% în Europa, respectiv 6% pe plan mondial.

În Suedia, piaţa autohtonă a mărcii Saab, principalul resort al creşterii vânzărilor a fost modelul 9-5 BioPower. Aceasta este singura maşină cu combustibil alternativ din lume care oferă în acelaşi timp performanţe crescute şi o cantitate minimă de emisii nocive. Nu este de mirare că a devenit în scurt timp cea mai populară maşină nepoluantă din Suedia.

"Dezvoltare dinamică, de doi ani cea mai mare creştere a vânzărilor în Europa în categoria premium: toate acestea arată că Saab este o marcă de viitor" - a spus Jan Åke Jonsson, director executiv al Saab Automobile AB.

"La succes a contribuit în mare măsură lansarea modelului Saab 9-3 SportCombi, precum şi motoarele noastre diesel de mare putere. Conceptele noastre incitante, ca Saab Aero X, respectiv poziţia noastră de lider pe piaţa europeană a maşinilor cu propulsie alternativă au crescut de asemenea interesul pentru această marcă."

2007.01.04.